älska musik!

Jag har verkligen lärt mig att spela gitarr & piano nu och är SÅ stolt över mig själv!!! Det är förbannat roligt!! Önska dock att man hade mer fritid att spela lite :) Nu tycker jag nog att piano är lite roligare än gitarr.. det låter finare. Men gitarr är också jätteskoj! Måste lära mig lite mer bara, experimentera lite... Jobbat 7 dagar i sträck nu, helt sjukt att jag orkar vara superwoman & gå i skolan samtidigt! Imorgon ska jag till min nya VFU-förskola och hälsa på. Det ska bli spännande! v 10 & 11 ska jag äntligen få komma ut och jobba lite med musik på förskolan, känns otroligt roligt! Göra det man vill jobba med .... Förresten har jag fastnat framför Big Brother iår igen, skit. Går klockan 22:00.. sovdags då egentligen. Hur kan man fastna? fattar inte... roligt är de, Jag skrattar gärna åt intriger och puckon... borde dock ägna min tid mer åt träning.. så jag hoppas på ett varmare klimat sen j*vlar ska jag ut på powerwalks! När kläderna börjar bli lite tajta.. då är det inte längre nå skoj.... KRAM PÅ ER!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0