Mys helg!

I fredags jobbade jag på en förskola, det är verkligen kul att få lite erfarenhet samtidigt som man pluggar :) denna helg erbjöd fredagsmys med räkor & melon å bubbel rosé för att fira att vi bott i lägenheten i 2 år!! :)

I lördags åkte vi med svärmor & jäddan till Ikea... De gjorde resten av Sverige också i regn vädret :) sen bjöds det på hemmagjord sambal burgare!
Sen har jag & Linus mest fixat i lägenheten med köket :)

Denna vecka blir det jobb, kurs avslutning, kryssning med älskling & svärmor... Å juste! Jag har nu skaffat mig ett gymkort!!! :) ska på intro på torsdag sen är de full rulle!

har bakat rabarberspaj & dinkelmuffins som ska med mig på kurs avslutningen imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0