no.life.com

Även fast jag anser att jag har ett underbart liv, tar verkligen skolan KOL på mig ibland.
Nu har jag börjat läsa den sista kursen i mitt låååånga förskollärarprogram på 3,5 år!
Kan ni förstå att jag har studerat SÅ länge? Jag har alltså gått 9 år i grundskolan, 3 år på gymnasiet och nu 3,5 år (snart) på universitetet! 15,5 år har jag studerat & jag är 23 när jag är klar... alltså undrar jag var dessa 7,5 år som jag inte har studerat minns vad jag gjorde då?
Jo, när jag var 1-6 hade jag en härlig barndom! och det ynka halvåret tjänade jag lite pengar innan der var dags att börja studera.
 
Ibland blir jag väldigt stolt över mig själv när jag verkligen tänker på vad jag har åstadkommit i livet! Jag är oerhört stolt över mig själv att börja skriva examensarbetet den 25/3 och bli färdigutbildad förskollärare den 7/6, 23 år gammal! Sen har jag många år att se fram emot att jobba, skaffa familj, köpa villa, låta Morris bli utekatt.
Det känns alltså som jag har allt BRA kvar att uppleva, för att inte tala om Aruba resan som sker om ett år!
 
 
 
Nåväl.... inte riktigt läge att prata stolthet när jag måste återgå till mitt pluggande :)
 
KRAM på er! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0