Helgen

Helgen till ära har jag varit ledig.... den började så bra med lite skola, sen hem & mysa med min älskade Morris!
 
 
Sedan efter att ha varit hemma en stund på fredag eftermiddag åkte jag in & mötte upp älsklingen i stan för att äta ute på Griffins precis vid centralen :) Vi hade det supermys!!
 
 
I lördags åkte vi hem till min syster & tog en promenad till Bromma Blocks & åt lite lunch för att sedan ta en låååång promenad hem!
 
Sen åkte vi hem & tände på årets första grillning med grannarna, gott!
 
 
Nu har en ny vecka påbörjats & jag är instängd tills på fredag för att skriva den sista tentan!!! yey, innan examensarbetet :) och på fredag ska jag & älsklingen på komedikväll på Norra Brunn, sen är det min sista helg jag jobbar på Hemköp & sen torsdag den 28 mars är det min absolut sista dag & även på min 23-års dag som jag jobbar där. Ska bli så underbart skönt att börja se fram emot examensarbetet & börja arbeta som förskollärare. Har däremot haft en underbar tid på mataffären i 4,5 års tid.... alltså sedan jag var 18 år! Det har varit en sådant lärorikt jobb där jag mognat till mig och tagit ansvar. Jag är nöjd med min insats & superglad att ha lärt känna härliga människor! :)
 
 
Nu börjar måndagsmyset här hemma :) kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0