Inte van att vara ledig

Idag ska den sista tentan in & min var redan inne igår! Dock vet jag inte riktigt vad jag ska göra med denna lediga tid?! Inte van med att vara ledig.

Ikväll ska jag & mitt hjärta till norra brunn, äta middag och se comedy. Sedan är det min sista arbetshelg! så jag kan fokusera 100 % på mitt examensarbete!

Städade & rensade hela lägenheten igår, idag bjöd jag över mig till min vän Madelen som har sin Olle som föddes i februari, ska bli mysigt att träffa de! :)
Å tänk att jag blir moster i juli... Jag är så glad!! Det börja ljusna nu... Jag ser slutet i tunneln då min utbildning snart är klar & jag kan börja leva loppan! (Ja jag tror man lever loppan när man jobbar me de man tycker är underbart & inte har stressiga tentor som ska in osv) + att inkomsten blir minst 2/3 högre!

Hoppas ni får en bra helg i kylan! Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0