Happyhappyhappy

 
Livet rullar på, jag blir bara allt mer vuxen!
i 3,5 år har jag studerat på universitetet och idag, när jag är 23 år har jag tagit min examen som förskollärare! Jag är så stolt över mig själv! Jag har riktigt kämpat för det här...
 
Idag går även min älskling Linus på semester, äntligen! Så nu ska vi bara njuta av den svenska sommaren...
Den 5 augusti börjar jag mitt första arbete som nyexaminerad förskollärare på en förskola i Haninge kommun. Nu längtar jag bara tills vi flyttar till Haninge bara så jag får nära till arbetet!
Men detta vet vi inte när det sker :) vill så gärna att vår katt får bli utekatt så snart som möjligt.... igår kissade han nämligen ute två gånger när vi gick med koppel. Han är nu officiellt en utekatt, fast en innekatt? Det går inte riktigt ihop....
 
 
Tänka sig att jag verkligen är en kattmänniska, jag älskar vår fina underbara Morris!!
 
  & tack min älskade livskamrat för att du stöttat mig igenom hela min lärarutbildning, jag älskar dig något enormt!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0