ARUBA 2014

Ja, som sagt... examen närmar sig med stormsteg!
Jag är klar med denna kurs jag läser nu på 7,5 hp på onsdag, börjar den nya 7,5 hp kursen på fredag... som är klar i slutet av mars.
Sen är det 15 hp självständigt arbete; examensarbetet kvar!!! Så i början av juni har jag hunnit bli 23 år och färdigutbildad förskollärare! Det känns helt awsome!
Som jag har längtat...... och i examenspresent är resan bokad & klar den 4/3-2014 med min älskling till underbara Aruba! Vi flyger i första klass i breda skinnsätet - vilket är värt när man ska resa 11-12 h!
Kan inte bli lyckligare just nu... jo - det är ju dags att söka jobb också! Min tanke är att börja arbeta i juni, vilket jag hoppas på, i värsta fall skjuts det upp till augusti. Inte många tjänster i denna kommun som ligger ute, utan det verkar göras "internt", känns det som!
Så på en kritvit strand tänkte jag njuta på i 2 v! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0