nu är semestern slut

nu är det slut på det roliga! jag har absolut inte kommit igång efter semestern, jag känner mig som en lat padda. Orkar inte göra någonting, vill inte göra någonting. Jag är trött!!
Idag börjar jag jobba också, mjukstart.. 17-20.... har glömt alla plu-koder så jag kommer va den segaste i kassan. menmen :) ska till bussen om 45 min..
Imorgon ska även min katt, familjen rosins katt få somna in.
jag hatar det... på lördag skulle han ha fyllt 16 år. Haft honom sen jag var 4 år..
det är tungt, jättejobbigt. jag har inte hunnit tänka på hur jobbigt det faktiskt är,
försöker tänka på annat... ska dit imorgon och gosa med honom så mycket som det bara går!
Alfons min käraste katt... jag kommer sakna dig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0