glad över att ha fina vänner

Idag vakna jag och älsklingen vid halv 11, så skönt att kunna sova länge!
Vi hade en jättemysig 4e advent frukost och sedan var det dags för L att jobba lite hos sin pappa och jag skulle plugga lite. Vilket jag gjort nu i 2 timmar! Gjort en Powerpoint av en naturvetenskaplig process jag följt, det var faktiskt väldigt intressant. Jag tänkte att det var en sådan onödig uppgift, det tycker jag fortfarande lite men fortfarande så har jag lärt mig mycket :)

Igår kom bästa Sara hit på besök! Först gick jag & L upp till henne för att kika på deras lägenhet, jättefin! sedan så åkte vi & köpte en liten julklapp & sedan hem mot landet, (Nynäshamn). Haha..
Det var jättekul att ha henne här, dock glömde jag att ta bilder (??!!) Vi drack lite vin, pratade massor, hann baka lite, lagade middag, sedan blev det lite eftermys i soffan med lite mer vin & kex med extra vitlök och skum-tomtar! Jag är verkligen så glad över att ha så fina vänner, och glad över att man inte tappar kontakten helt och hållet utan faktiskt ses. Med lite ansträngning och vilja så går allt :)

Som mitt motto - Vill man, så kan man.

Nu ska jag tvinga L att baka färdigt med mig, för nu har smeten legat i kylen över natten och nu ska det rullas! Hoppas de blir goda....

KRAM,s



Kommentarer
Lotta

Forsätt med ditt "motto"

Puss på dej !!

2010-12-19 @ 21:03:52
URL: http://lottaforslund.blogg.se/
Sara

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2010-12-19 @ 21:28:57
URL: http://grandan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0