hej mitt vinterland

Det är så fantastiskt vackert med detta väder!
Jag blir otroligt glad, det är så roligt att kunna vara ute mycket nu också med alla barnen på förskolan, jag har verkligen hittat mitt drömjobb! Jag gillar att kunna se allt positivt, vända på steken liksom. Jag tror att man absolut kör fast på förskolor ibland och behöver nya tankar och idéer, och det är så kul när det även uppskattas! Det är häftigt att jag bara går min 2a termin av 7 och det går SÅ himla fantastiskt bra.


Dock så fick jag en sådan där yrselattack idag igen för andra gången, det bara kommer! Det svartnar för ögonen och jag blir yr.. satte mig ner och kände mig okej efter en timme sådär, men åkte hem tidigare..
Jag förstår ingenting just nu.. jag bara känner att jag behöver veta vad det är, så man kan börja behandla det. För mina blodprov och allting är jättefina.. det är inte alls något fel på mig liksom. Men ändå är det något fel? Jag är så otroligt lottad att jag har så underbara människor omkring mig som bryr sig om mig så himla mycket...  min underbara familj, Mamma, moster, min syster, min älskling Linus, mina underbara vänner Marija och Jossan...


Hade en jättemysig kväll med syrran iaf, och innan med Marija som kom hit och hälsade på. SÅ KUL!! :)
jag & syrran åkte och handla thaimat och såg på idol.. jätteskönt och behövligt att ta det lugnt, det ska jag göra resten av helgen...



moster syns längst till vänster, sen är det mamma, jag & syrran.
Ni är underbara människor!



Kommentarer
Anonym

Jag är faktiskt också underbar ;) hahaha



Du har inte migrän då? Det du beskriver låter som det jag känner när jag får migrän...? :/



Saknar dig!!! /Linda

2010-12-04 @ 09:27:17
Sara

Sandra!!! Nu går det sådär lång tid igen :(

2010-12-05 @ 11:43:58
URL: http://grandan.blogg.se/
Lotta

Tack själv hjärtat .......vi behöver nog sätta oss ner och prata lite mer ......men det kan vi göra om du kommer hit innan jobbet nån dag !! Allt blir bra !!! Prata med Johanna tror jag är kanon .....Puss

2010-12-06 @ 13:12:01
URL: http://lottaforslund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0