julafton

Ja, nu har julafton varit! Vi var 11 st totalt hemma hos svärmor...
vi hade jättemysigt :) jag var den ända nyktra eftersom jag körde :) De roliga var att några trodde jag var gravid bara för det, är de så konstigt att inte dricka? :) Nåväl, sen när jag fick denna julklapp av farmor..



då blev alla misstänksamma, haha :) men det är jag inte förstås! ;)

Fick massa fina julklappar av allesmamans, såhär såg det ut...



Det ser nästan ut som att det är massa barn som ska få julklappar, men nepp, det var vi!

Tagit lite bilder på vad jag & linus fick :) de kommer här..

Badkulor
skrivare
underlägg (jag älskar rosor)
hushållspappershållare
tomte kaffemuggar
snögubbe ängla-spel
 valfri prenumeration
en bak-skivare (eller va de heter?) och en senapssked
snäck-diamant
handgjorda ljus
ett halsband (limpan)
spa-kit
carmex (väldens bästa "lypsyl")
ljushållare
mer ljushållare
rosa hörlurar
boda nova skålar
fina lådor med olika saker man har i :)
kärleksförklaring från älsklingen :)
ljushållare på väggen
hårfön

irish-coffe
boda-nova bestick
massa handdukar
grogg-glas lasse åberg
vinglas kronprinsess-serien orrefors
vattenpipa från tunisien
lite dricka...

och en massa massa mer som jag inte orkar lägga upp nu, t.ex. skydd på framrutan av bilen >(jag får alltid is på insidan av bilen), en wunderbam eller va de heter - en rosa converse-sko, bullform som även går göra pannbiffar i, mer kaffemuggar, + jag & limpan ska på charlie keeper 29 januari :), kläder, pengar....

nu är det dags för mig att kliva upp från sängen iaf, jag har typ blivit sjuk igen, hostat hela natten... vet inte vad det är med mig, nå virus som aldrig gårut ur kroppen typ?

hoppas alla ni också haft en bra jul!! :) KRAM!



Kommentarer
Anonym

HJÄLP vad mycket julklappar! Hur kan du få så himla mycket? :P

2010-12-28 @ 06:45:39
URL: http://tvminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0