Julcider äpple & kanel

Nu har jag hunnit klippa mig, handla lita badrumsprodukter, (olika badsalt) och nagelborste och sedan när jag började skotta parkeringen kom älsklingen precis hem & hjälpte mig :)
inte kört bilen på 2 dagar, och ojoj, parkeringen var såååå full av snö. för att inte prata om min bil.
Tungt! sedan åkte vi & handla lite god middag... ska gå och göra grekisk sallad till nu...

Tomat, rödlök, fetaost och lite olivolja+balsamvinäger och lite oregano&salt så blir den supergo!

Jag blev nöjd med klippningen, det blev åtminstone inte katastrof :)
inte heller för kort.. förstod att man måste klippa en liten bit, dock märks inte så mycket av uppklippningen, jag ville ha en lite mer dramatisk frisyr men det blev mer en vanlig.. lite trist.
Fick tjata om att få en kortare snedlugg 4 gånger tills jag blev nöjd.





KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0