julinredning



Tack snälla Marija för hyllan och ljusen :) Nu sitter de ovanför matbordet!
Toppen!



hittade inga röda julgardiner :( så de fick bli de här så länge.
svindyra, 599:-! vi fick 20% rabatt eller nå sånt iaf, det var ju iaf snällt :)
kostar att ligga på topp. dom är ganska söta ändå :)


nu ska jag få massage av linus! *nananaaaa*
och själv säger han att jag inte behöver massera tillbaka på honom?
Vilken underbar pojkvän jag har, förstår inte riktigt hur han tänker men han ska ändå få lite massage, det ska vara rättvist tycker jag!


KRAM!



Kommentarer
Lotta

Ser jättefint ut ......Puss Mamma

2010-12-15 @ 08:35:47
URL: http://lotta.forslund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0