klippning!

åh, jag har ångest... inte klippt mig sen ferbuari eller något?
Kommer inte ens ihåg...
Och idag tog jag tag i det, har tid kl 13, hos en ny frisör som jag aldrig varit hos förut!
Ska till Rinse i gallerian här i Nynäshamn. Får se hur det blir...
Jag hoppas att jag blir nöjd & de inte blir allt för kort!

Hatar att klippa mig, åhhhhhhhhhhhh. i värsta fall får jag väl ha toffs tills det växer ut.
Puh. Nu måste jag börja röra på mig. ont i magen har jag.
Tror inte jag har några bra minnen hos frisörer..... haha.


Wish me luck!

Såhär ser jag ut just nu:



tror faktiskt inte det kan bli värre.. de värsta är att man ser finnen i pannan så himla bra när man sitter i en frisörstol, den liksom lyser upp :) haha.

Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0