myspys i vårt hus

Jag ska nog börja stryka nu tror jag, bara för det är så tråkigt så jag får det överstökat :)
Ska till grannarna ikväll, det blir härligt!
Jag & älskling har precis ätit en jättegod middag, helt otroligt gott, saftigt kött.
Ibland är det så kul att tänka vilken köttätare man är? haha.

Vi har det så mysigt här i lägenheten med alla tända ljus och en så hemtrevlig, mysig atmosfär...









Så sitter vi & lyssnar på alla idol-låtar, så bra!
Julcidern äpple-kanel var väldigt god faktiskt :) Men jag älskar två x-ide cidrar, pine/citrus & cactus/lime.
En gul & en grön, det är mina favvosar :) Trist att Limpan inte gillar vin :( känns mycket mer kul, fint och elegant att dricka vin tillsammans. Är jag konstig? Mycket möjligt.

Imorgon kommer nog Sara hit!!! ska åka upp till handen, förhoppningsvis ta en fika hos mammsen och så.. sen hämta upp henne på en gång när man ändå är där. I like it! så får hon hjälpa till att baka :)

Kramar, ha en fin helg alla ni! kärlek.


Kommentarer
Linus

Ja, du är är knasig och inte så lite heller, vad var det din mamma glömde lära dig?(a)

2010-12-17 @ 18:41:00
URL: http://srosin.blogg.se/
Lotta

hahahhahaha.......va har jag glömt Linus ??

hahahahhaah....säg det !!

2010-12-19 @ 21:01:09
URL: http://lottaforslund.blogg.se/
Lotta

Granen blev superfin !!!

2010-12-19 @ 21:03:11
URL: http://lottaforslund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0