ny tradition

Jaa.. nu bryts traditionen av att alltid fira julafton hos farmor. I alla år har vi firat med henne.
Likaså påsk, midsommar osv....
Kommer sakna hennes finska del av matbordet, den är yummi!
Jag som trodde alla hade potatis- och morotslåda.

Det tillhör livet, så är det ibland.

Pappa ska iallafall fira hos henne, själv så ska jag fira min första julafton tillsammans med min älskling! Det ska absolut bli jättemysigt! Och mamma kommer också, så det kommer fortfarande kännas bra. Utan henne skulle det nog kännas tomt. Johanna (syster) firar i Thailand.
Imorgon blir vi 11 st hemma hos svärmor, det är enormt mycket julklappar där redan! Jag & min syster får alltid jäääääääättemycket julklappar tycker jag, typ för vi är de ända "barnen" möjligtvis :) och vi har alltid turodning att det är varannans tur, och vissa öppnar vi samtidigt eftersom det är samma saker i...
Men iår..... nooopp....en aning trist, jag saknar min kära syster!!!

Nu ska jag hoppa ner i sängen med mitt hjärta och somna sött....

God Jul till er alla! Kram


Kommentarer
Lotta

Ja du hjärtat .....det blir en ny tradition iår ....det bästa med den är att det är sååå trevliga goa människor, så det blir bra !!

Fast det kommer bli tomt utan Johanna förstås....men men det komer gå det me'. Vi vet att hon har det myzigt oc trevligt med sina kompisar och kanske extra med T.Kram på dej såå syns vi snart

2010-12-24 @ 09:45:47
URL: http://lottaforslund.blogg.se/
Anonym

God Jul Sandis! :D Vi ska äta våra motorlådor lite åt dig också här borta i Bro ;) KRAM Linda

2010-12-24 @ 11:43:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0