sovmorgon

Tog mig en behövlig sovmorgon idag, på hela 45 minuter! Så nu har jag hunnit duscha och fixat till mig, och haft en frukost med mig själv i lugn och ro :)
Jag saknar att vara ledig en hel dag, men jag tror jag ska ta och ge mig en kick energi.
Så på söndag börjar jag att ta powerwalks igen, jag vet ju själv hur bra jag mår utav träning :) Så det ska få bli en avkoppling för mig.. sen är det nog dags att börja tänka på vad jag äter igen.
inte lätt att bo ihop med en godis-gris (som dessutom inte går upp i vikt!).

Idag åker min kära syster till Thailand och kommer hem till nyår.. jag hoppas hon får en härlig semester :) Limpan & jag planerar att åka till London i vår istället när det blivit varmare, det var ju hans 20års present från mig! men det finns ingen tid för det just nu heller.
Sen i sommar ska vi bannemej åka utomlands i 2 v har jag bestämt, jag ska leva loppan då!

Ska stoppa i mig ett par duracel batterier och köra på nu, för nu orkar jag inte längre deppa över allting, jag tänker vara glad nu och inte låta något som helst trycka ner mig!




När du kommer hem kommer du vara brun som en pepparkaka & jag kommer fortfarande vara såhär blek, så låt oss inte ta något kort på oss då tillsammans :) all kärlek till dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0