jag e int bitter

Världens bästa solhelg och jag sitter ENDAST och jobbar från morgon till kväll.
Jag är grymt trött, igår gick jag upp 6 på morgonen, inte så härligt på en lördag va?
Nåväl, tåget går strax & jag ska åka för att jobba igen.

Soffan har kommit! och det har hänt mycket i lägenheten men jag är på tok för trött att ens orka ta en bild på det.
Jobbar alla dagar utom tisdag nästa vecka! i'm so fucking tired.
Idag blir iaf första veckan avklarad av 3. Lite tufft när jag är borta typ 12 timmar.. 9-22:30...
så länge e jag borta! andra har de säkert värre men...

jag längtar till semestern med älskling! ska bli sååå skönt!
Igår grillade vi på gården ute, mysigt & gott!

Nu ska jag borra tänderna sen till tåget :) Ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0