Nicksta

Snart kommer syrran för att vi ska åka till Nicksta och bada och sola!!
wiwi, synd bara att hon är så seg. Jag vaknade kvart i 9, tog på mig kläder & cyklade till ica för att köpa till till stranden, har gjort skagenmacka, köpt kanelgifflar & jordgubbar!
Och gjort peachvatten & kaffe. Det låter väl som en bra bad-dag?

Dock börjar jag jobba kl 16, så det är ju lite synd, men det ska väl gå vägen för det! :)
Mysigt ska det bli iaf, då får hon se vår nya soffa också.. tror nog hon borde komma om max 10 minuter, annars kör hon som en gammal kärring om man får säga så.... mohaha.
Kameran ska jag packa med mig!

hopptorn har de också, så är de varmt i vattnet ska vi hoppa! :)




KRAM!


Kommentarer
Emilia

ser mysigt ut! hoppade du högst uppifrån? :)

2010-07-13 @ 11:04:46
URL: http://espot.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0