stress

Endast 2 arbetsdagar kvar. Idag och imorgon. Sedan 4-veckors semester.
Jag är stressad. Stressad över jobbet, massa saker att göra & allting som hänt.
Det är mycket att ta in, tror jag inte riktigt förstått allting som hänt ännu.. det hände för fort, och det har inte heller gått så många veckor sen det hände.
Dessutom hatar jag henne. Hatar är ett starkt ord men jag hatar verkligen henne. Jag har inte ens träffat henne, men jag avskyr henne, särskilt när man ser henne, hur hon tränger sig in i livet. Jag fick nå tuppjuck här om kvällen, blev helt konstig, hjärnan fungerade inte riktigt. Visste inte vad jag gjorde..
Jag visste bara att jag hade för mycket tankar i huvudet och enklaste sättet att bli av med det var att gråta. Att gråta ut är bland de skönaste som finns.. bara släppa alla hämningar omkring en..inte behöva tänka på något.
Stressen försvann lite iaf, och det ska bli skönt att åka bort ifrån allting.


På söndag morgon 07:30 avgår båten till Gotland. Jag älskar Gotland... det är så underbart fint där. Jag tröttnar aldrig på att åka dit, vilket inte blir alltför ofta heller.. men det ska bli härligt!
Sen hoppas jag på att tripp till Ullared veckan efter, ska försöka tvinga mammsen & syrran :)
Nu ska jag packa ihop lite, svärmor & jäddan kommer snart och plockar upp mig, vi ska till mamma och fika och sedan ska jag jobba.. skönt att få skjuts till haninge, slippa sitta på bussen.
Vill köpa mig en ny bok också...Sophie Kinsella skriver så jäkla bra böcker! Har bara 2 böcker kvar av henne som jag inte har läst.. sen får jag hitta en ny favoritförfattare. Eller börja plugga till skolan? Ja, så får det nog bli.


Ha en bra dag alla! Kram S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0