vaknat till liv

Min enda lediga dag denna vecka, hur tillbringas den?
Jo, städa upp... efter min söta pojkvän typ..jag kanske också har stökat ner lite.
Nu är det iaf kliniskt rent förutom sågen, listerna & tjohejsan som ligger framme med tanke på att vi inte är helt klara än :) Det är faktiskt saker som ska upp på väggarna nu & en vardagsrumslampa som ska inhandlas + vardagsrumsbord.. (fast de vet inte linus riktigt om än).
Vi har ett svart glasbord nu så länge som vi fick :) men jag ska ha ett vitt fyrkantigt bord från ikea snart!
+ nya gardiner.. det är alldeles för svart inne i vårt kärleksrumm.

Jag har tagit bilder på lägenheten nu iaf! så nu får ni även se vår fina soffa som jag sitter i just nu :) Glömde dock ta bild på badrummet, fått nytt badrumsskåp! men det tar vi en annan dag :)
Varsågoda, här kommer bildbomben!









































sådärja! det var bildbomben, klockan & spegeln ska såklart upp på väggen men allting tar sin tid :) nu ska jag ta nå litet att äta, magen kurrar!
Ikväll kommer antagligen M & M på middag om inte M ska iväg och jobba,
det blir färsk pata med kyckling & champinjoner med smak av tomat & basilika creme fraiche!
Jo... jag kan faktiskt laga mat.




Kommentarer
Mamma

Va fint det blev......

2010-07-06 @ 22:41:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0