anti-furu

Jag lagade min första hemmfru-middag igår helt själv,
blev lax på spenatbädd med potatis, riktigt gott! dock luktar vårt kök firre nu?
fyfan.. har sprutat på Mr.Muscle på bänken & diskhon, så hoppas den lukten försvinner tills jag är hemma igen!
Ska ta 09:09 tåget till Ösmo, där blir jag upp-plockad av svärmor, så bär det av till Ikea, (jag gillar inte ikea lika mycket längre, inte nu när vi varit där flera gånger i veckan).. dock behöver vi lite saker!
Sedan om mammsen är hemma går vi hem dit, jag saknar min katt.. alfons alfons alfons.. :(
Familjen kan man ju ändå prata med, alfons pratar inte riktigt i telefon.. har tyvärr inte lärt honom de...


Nåväl! Tapetsering imorgon eller ikväll redan förhoppningsvis, vi ska slipa på väggen där vi har spacklat, behövs lite spackel till efter vi slagit in "molly-skruvar"? det är som en skruv som får spindelben i väggen sen, så de går inte att dra ut, hursomhelst så har spacklet sjunkit in där.. därför behövs de lite mer spackel just där.
& nu har folket börjat skratta åt att jag kan avsky furu som himla mycket!
Jag har målat hushållsrullen vit, som var av furu, jag har målat två pall-stolar som var av furu, jag har målat köksbordet som var av furu.. jag har tackat nej till flertals furu-saker. Don't like..

BILDER KOMMER!!! på vår röriga lya.. men det är en process att flytta in, så de blir före-under-efter bilder :) efter kommer dock inte än, men jag måste bara plocka upp min dator & föra över mina bilder på så vis!! :)

KRAM ALLA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0