gröna lund

Någon som tror att det blir gröna lund väder imorgon?
Om det blir regn då tänker jag inte följa med iaf, typiskt!
Det är uppehåll här i nynäs just nu, men marken är blöt så de måste ha regnat..

Ja, busskort & bensin blev det, vad kommer samtidigt? Bilförsäkringen såklart.
Behöver som tur är inte betala hela, åtminstone inte nu när jag ska studera i 3 år till, då blir det ju faktiskt lite körigt, eller egentligen inte kanske?
Det är ju lön redan om en vecka, vad tiden går fort...
Om jag & älskling inte hade bott såhär nu, utan om vi hade bott hemma hade jag shoppat upp alla de här pengarna för länge sen. Jag har till och med pengar över? Det hade jag inte när jag shoppade kläder ska jag säga er... kläder för flera tusenlappar blev det.. nå hundringar dit & nå hundringar dit så är pengarna borta sen.

Ändå har jag lyckats shoppa lite grann :) Det är ju toppen!
Kommer dock inte hinna shoppa när jag börjar jobba som en galning snart...
tänk er att jobba t.ex. måndag, tisdag, torsdag, fredag, lördag & söndag - alltså en ledig dag i veckan, & jobba resten av dagarna till stängning, vilket betyder att jag är hemma halv 10 varje dag.
Trist att inte kunna träffa älsklingen :( men sen har vi 4 veckors semester tillsammans!!!
Åh vad jag längtar... & under de semesterveckorna har vi 3 år tillsammans, de pirrar i magen :)

Jo.. jag längtar tills semestern. bara bita ihop i 3-4 veckor till.


nu måste jag hoppa in i duschen! kram å puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0