härligt härligt

Tog mig en promenad i solskenet & det piggade verkligen upp :) Gick och strosa runt lite och försökte lära mig alla gator i nynäs.. solen stekte på iaf :) Dock ville jag inte ta av mig min kofta eftersom jag har TRE STORA BLÅMÄRKEN på hela armen, och jag vet inte var de kommer ifrån!
Och nej, jag har inte varit full. börjat få blåmärken lite här & var.. konstigt?

Handlade mig ett par nya leggings & fynda en vit tröja med gulddetaljer på axlarna på Lindex :)
ni får se sen... och sen handlade jag lite på Willys.
Har gjort min egen vaniljsås nu eftersom jag faktiskt glömde att handla vaniljssås, men det är ju bättre att göra den själv.. måste säga att jag är imponerad av mig själv ;) haha.

Nu ska jag börja med rödvinssåsen & så står maten på bordet om 50 minuter när älsklingen är hemma! wiwi.



min affe! miss u
P&K!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0