JAAAAAAAA!

SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOV!!!!!!!
Japp, fattarni de eller!!! fan vad jag är glad!
Jag har precis blivit klar med min tenta och det är så skönt, fick nog bort en av stressknölarna på ryggen nu, åå det är verkligen så jäkla skönt.

Nu tänker jag packa tills maddelutt kommer (om hon kommer), sen ska vi sola ute! eller.. jag hade planerat det iaf, tyckte de va lite onödigt att sola solarium när vi har en skön gratis sommardag :)
2 nätter till i mitt rum, sen är det inte längre mitt rum.. gu va tråkigt att lämna mammsen, har inte riktigt hunnit tänka på hur det kommer bli, men det blir säkert asbra! allting blir alltid bra tillslut. så det så.



Min snygga armlösa kavaj ska jag plocka på mig snart igen :)
dock är den i lägenheten just nu, gu va kul de kommer att bli, måste ta bilder på fredag! lite före och efter bilder.. fast vi måste måla & tapetsera och sånt förstås, men de kommer... kanske gör det i vardagsrummet på en gång för där behövs det målas - VITT SÅKLART! får ändå inte soffan förrän om 1-2 v... prutt!

KRAM! hurra till er som får sommarlov!


Kommentarer
Sara

haha, jag är sämst! Min kamera funkar inte och bilderna blir inge bra med mobilen ;) Nu får ni också flytta in :D men sandra, vad är det som har hänt? :O <3

2010-06-02 @ 20:53:21
URL: http://grandan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0