jag hatar allt!!!

Det här ska va en av de lyckligaste dagarna i mitt liv!!!! Jag ska flytta ihop med min pojkvän idag, vi ska bli sambos! Vi ska ta ett stort steg i vårt förhållande, och jag ska va lycklig!!!!


ISTÄLLET sitter jag & gråter, mina tårar rinner och jag kan inte stoppa dom från att komma! Jag hatar det här livet!!! Jag HATAR DET!!!!!!!!!
JAG HATAR ALLT NYTT! Jag vill bara rymma ifrån allting!!! jag orkar inte, min kropp säger ifrån, jag tror att jag aldrig har mått såhär dåligt & ändå står jag fortfarande på mina ben.
Varför händer det här? Varför händer det här? jag har inget svar.. jag har bara massa tankar som far omkring och jag blir så snurrig av allt.

Vad gör man? Vad gör jag?
Jag vill kunna glädjas åt mitt för bara en dag, men det gick inte. För en människa förstörde det, nej, 2 människor förstörde det. Och jag orkar inte. Det känns som min kropp håller på att tyna bort, kläderna blir förstöra, pösiga & säckiga, det passar sig inte att gå ner i vikt just nu, men det var ju det jag ville.
Men det passar sig inte att göra det när man mår dåligt.
Kanske dags att boka en utomlandsresa & komma bort en vecka från allt & alla, för ja orkar inte, jag har ingen ork till någonting, jag vill bara bort och känna att jag lever lyckligt. inte såhär, i hemska förhållanden....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0