jobb

Äntligen är det sol och framförallt så är det värme.
Det är så typiskt att man ska behöva jobba då, skulle inte det egentligen..
Utan min syster skulle ha kommit hit idag, & det är inte ofta hon kommer erbjuda sig att åka till Nynäs.. & jag hade bestämt massa saker vi skulle göra. Jättetråkigt :(

Skulle visa henne runt som om hon vore en turist, men det är hon.. jag med typ. Men ändå.. jag hittar ju någolunda iaf. tusan.
Jobb idag 10:30-19:30 iaf, pengarna bara far iväg.. hade massor nyss, men sen så köpte jag ett månadskort och tankade bilen.. vips så försvann de massor av pengar.

kan det bero på att jag köpte världens finaste ROSA PALJETTKAVAJ igår?
åh, rea.. jag älskar H&M.. linus vet inte om jag pratar med honom längre eller med kläderna..



Johanna & jag, kan var vara år 2005?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0