jobbardag

Hade egentligen tänkt baka bullar idag, hade varit lite kul om de skulle dofta nybakade bullar ut till trappen.. så alla nya grannar blev avundsjuka =) Men antagligen skulle brandalarmet sätta igång & jag inte veta hur man stänger av det...
så det kanske är bra att jag måste arbeta idag istället :)
Jobb idag 10:30-19:30, förhoppningsvis hinner jag med 19:43 tåget vilket skulle göra mig överlycklig att va hemma halv 9 istället för 9 :)

Haft ont i käken några dagar nu, den låten som bara den.. & antagligen var de nå nerv som spökade.. idag känns det mycket bättre! Hade ingen matlust för att det gjorde så ont, stackars magen som fick kurra efter mat.



Blev nå liknande kläder idag, är alldeles för trött för att ta en enda bild.
Mot jobbet nu! får se om linsen ploppar ut å nå peng idag som kunden får tillbaka, den sitter väldigt irriterat i ögat idag känner jag...
Imorgon tar två kusiner studenten (ett jäkla hattande hit & dit) och sen åker jag och linus till madde mot kvällen som också tar studenten :) och sen jobbar jag hela helgen.. så det blir en lugn kväll för mig, också skönt :)


KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0