kitchen

Har börjat fundera på hur de ska se ut i köket, jättesvårt dock..
här kommer några bilder, inte alls de senaste men :)







 

Just nu sitter även vårt superfina nyckelskåp på väggen som jag handlade igår!! :)



Jag är som sagt anti-furu, & vi ska nu få ett databord, som dock är i furu.. men det målar jag ju vitt såklart! Och vips så är de supersnyggt.. dessutom är det kul att måla :)

 

vitt vitt vitt!



älskar rosen-skålen!


Sådär. nu får det räcka med bilder så länge :) Tror vi inte kommer hinna tapetsera förrän på måndag nästa vecka, idag hinner man väl inte hela? fast det tror limpan så vi får se...
på torsdag ska hann iväg & spela tennis, hela fredagen är de 3 olika studenter, lördag&söndag jobbar jag 11-20.. vilket betyder att jag är bort 10-halv 10.. ja sisådär 12 timmar.

dags för en powerwalk nu snart.. ska bli så skönt, får se om jag hittar!! :)

KRAM.



Kommentarer
Joachimmarlene

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2011-11-07 @ 10:43:31
URL: http://joachimmarlene.blogspoo.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0