lägenheten

För varje dag som går blir det bara bättre & bättre! Självklart är det massa saker kvar, men det går åtminstone att gå här utan massa skit omkring sig :) Allt är nu upp-packat förutom tv-sakerna, dvd, högtalare osv.. + mina skolböcker.. de vet jag tyvärr inte var jag ska ställa. Lådorna pallar inte tyngden på de ;p

Jag har packat upp ALLA mina kläder, fattar inte hur jag får plats. Det ligger tätt inpå varandra, men men.. hellre de än att ha massa kartonger ouppackade, så det så. + att jag hittade ÄNNU fler jeans, trodde jag hade packat upp alla? Och jag tänker absolut inte räkna de igen.. den siffran förblir hemligt.
JAG KOMMER I EXAKT ALLA MINA GAMLA JEANS! + att de sitter kanonfint. hur glad som helst! ändå har jag inte gått på 1,5 vecka nu.. eller fortsatt med min diet.
Ska däremot gå ut & gå en powerwalk om en stund, efter frukost, bäddning & dammsugning :)

Nåväl.. nu kommer lite bilder på lägenheten, ni får ta hänsyn till att det inte är klart ;)

Inflyttning - första dagen.

 

 

 


Japp, vi började flytta in vid 6-tiden så mycket föll ändå på plats...

Andra dagen började vi måla? tror jag..

 

Fullt med kartonger!!!

Nu börjar vi få besök hit också :) då måste man bädda sängen :)

 
min supersöta syrra & mammsen som försöker göra sig fin, men hon är redan så fin :)
& svärmor & olivia!
 

Nu börjar vi sätta upp gardiner också.. i köket (persienn) & matdelen.

 

& älsklingen är glad hela tiden, sötnos!!!



Min garderob som är den mesta fantastiska!!! blev klar med den igår.. bilderna är tagna innan de :)
hitta mer jeans än de där.. fan.. får starta en bloppis ;)
 
kvällsmys...

resultatet efter målningen, wiwi! vitt är så fint!!!


Sen blev det shopping på IKEA igen för typ hundraelfte gången..tack svärmor!

guldspegel,har redan en. JAG ÄLSKAR GULDSPEGLAR!






Fick precis post så nu avslutar jag inlägget, kommer mer bilder strax :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0