mommo

Nu börjar min tenta bli klar, jag som trodde jag skulle bli klar på torsdag! Jag blir nog klar definitivt imorgon redan :) Nu har jag diskussionen kvar & nå forskningsfrågor, dock har jag endast 500 ord kvar att skriva. Ajabaja! Vet inte riktigt vad man kan ta bort heller... Känns skönt iallafall.
Ska börja packa lite till och med tänkte jag eftersom jag har ingen ork att fortsätta sitta & skriva mer just nu.. måste tänka ut vad det är jag vill diskutera.
Det känns helt klart som att jag blir godkänd iallafall :)

Ringde farmor för ett tag sen också, man pratar inte lika ofta nu när hon flyttat 2 timmar bort, så tänkte göra henne glad och höra av mig.. det kändes som att hon blev glad för att jag ringde :)
Så det var ju roligt!



Hon är den bästa farmor! :)

KRAM!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0