mycket sol

Jag har varit med min vän carro idag, det är så roligt att träffa vänner man inte träffar så ofta, inte för man inte vill.. eftersom man inte hinner! Jobb hit och dit & massa andra saker..

Nu blev det iaf av, det är skönt att ha riktiga vänner som det kan gå flera månader utan att man träffas, men de finns där, & det är som ingenting har förändrats! såna vänner väljer jag :)
hellre få, riktiga vänner.. än många falska vänner.

För sånt har man ju varit med i som ungdom, nu känner jag mig ju vuxen!
Vi åkte till ringvägen och solade på en klippa, åt lite lunch som jag hade gjort, jättemysigt! Helt plötsligt började det blåsa jättemycket, då åkte vi till lövhagen, köpte glass & satte oss i solen.. också mysigt!







Behöver jag säga mer? det kan inte bli mer sommar! jag älskar vädret!
har bränt mig lite i ansiktet, det var typ bara där jag fick färg.. ändå satt vi inte i solen speciellt länge, kroppen är inte bränd.. men det är väl också bra antar jag :)

Idag fick jag även lön+semesterersättning, som sätts in imorgon givetvis, fan vad bra med semesterersättning! Det är ju grymma pengar, inte visste jag det :) min första "riktiga" liksom.. toppen!

Snart kommer älskling hem.. vi ska tvätta (han har inga jobb-tshirtar kvar, hihi) och laga mat.. sen ska vi nog till M'nM och planera midsommar..


KRAMAR!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0