ny väggklocka!

Nu har vi satt upp HELA bokhyllan. FAN VAD SNYGGT!
Ska ta bild imorgon.. ställt in lite glas också :) jag fick borra, hihi.. linus lärde mig precis hur en borr fungerar, de va ju superduper bra :) kan jag göra massa saker själv!

& rabarberpajen blev godkänd va alla som åt den, trevligt trevligt!
Jag har precis beställt en klocka, så den kommer väl nästa vecka hoppas jag!
Åh vad roligt!!! :)



så himla fin! sen ska jag nog köpa en klocka till vardagsrummet också :)
absolut inte någon till sovrummet. hatar, verkligen hatar "tick-tack-ticktack"....stressande.

och jag dog nästan av skratt idag, älsklingen kan ju faktiskt tvätta.. men inte torka kläderna, detta märkte jag idag igen då jag skulle va snäll och stryka hans arbets-tshirtar som han insisterade på att jag inte ska behöva stryka.. men lite fin kan man ändå va på jobbet, plus att det är skönare med strykta kläder.
Ja... alla var dyngsura!!!!!! hahahaa.. åh de va så roligt.. "lite fuktiga", hängde upp de & får stryka de sen nr jag hinner sen istället. haha.


gonatt & kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0