packa!

Jag har lite kvar att packa trots allt, kanske skulle behövt ytterligare en flyttkartong..
får ta fler påsar istället då :)
Har ett par gardiner kvar, massa kläder IGEN som är nytvättade, får hämta resten sen... haha.
Kaffeburk som jag fick av syrran igår, mitt jordgubbsvin fresita, haha måste ju ha ngt i bokhyllan.. har faktiskt en bacardi razz också.. TOPPEN.
Måste stoppa ner min badrock också!! & herregud. SÄNGEN!
Måste dammsuga & rulla ihop madrassen, ni vet att man ska dammsuga madrassen varje gång man bäddar va? & suga upp alla djur!! ;)
och stoppa ner ett täcke & en kudde blir nog bra, iaf någon vill sova över :)
+ att jag måste stryka sängkappan nu, blää.. jag hatar att stryka linus "kan inte" stryka.. jaja.

Ska iaf göra det nu, sen springa till centrum & köpa besticklåda + duschdraperi om jag hittar nå fint annars får de va finns bara de på hemtex tror jag. & sen till jobbet och lämna nå skjortor som är för stora..
och sedan till skolan för att lämna min examination & möta upp linda så vi kan byta böcker :)


okej, nu är jag hungrig!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0