so tired

Skoja bara förut, min käke gör fortfarande ont, fast nu är det värre i ögat. Mitt öga har värsta trycket på sig, undra om det är fel på mina bihålor? Är inte så förkyld, har bara pollen..
Eller så är det mina ögon som ska bli blinda eller något, mina axlar värker också.
Fyfan vad jag låter som en kärring. Ska be älsklingen massera mig när han kommer hem...

JAG SKA BAKA BULLAR IMORGON BITTI!!! den ni..
Mm, bildbevis kommer. JAG LOVAR!

Maddelutten bränner ju när hon bakar, så då känner jag inte en sådan press på mig.. imorgon tar hon studenten också, fan vad roligt!!! och mina små kusiner också.. de kanske inte är så små längre?

Hursomhelst så tycker jag att alla som läser min blogg håller tummarna för att mina bullar blir bra! Jag ska mest göra vaniljbullar.. de är goast.. pappa har lärt mig att banka på bullarna när man ska "platta" ut de i formen? vet inte riktigt vad han tänkte med den gången, för pappas bullar är ju de goaste.. efter farmors..

Nepp, nu får de bli dusch & sen gå till sängs. Jag är en trött, jobbande, hemmafru.
Jag är alltså ingen hemmafru? Jag jobbar ju. Åh, wake up.



Kommentarer
Anonym

http://justiice.blogg.se/

2010-06-10 @ 21:57:14
Sara

haha, du har blivit en riktig lantis! ;D jag vill komma förbi snart!!!

2010-06-10 @ 23:21:30
URL: http://grandan.blogg.se/
mamma

Mammma håller tummarna, kanske kan få en provpåse

2010-06-11 @ 06:55:41
Svensophia

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-03-07 @ 09:43:43
URL: http://svensophia.bloglyric.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0