spökar lite

Jag är nog lite nervös för imorgon, jag känner mig upprymd, hyperaktiv, hjärnan tänker och tänker, den slutar adrig tänka. Jag tänker på om vi har en visp, att vi måste köpa gardiner & gardinstänger, att vi ska möblera och att vi ska köpa målarfärg och välja tapet.

Ja.. det var några utav mina tankar. Jag kommer ihåg när jag var liten... dagen innan julafton kunde jag aldrig sova, likdant när jag skulle fylla år. Det var något magiskt med julafton&födelsedagar.
Likaså känns det nu, pirrigt i magen att flytta. Det är helt magiskt att flytta tillsammans med min pojkvän.
5 augusti i sommar firar vi 3 år.. och vi har redan hunnit med så mycket!

Vi har hunnit vara utomlands två gånger, varit på andra olika semestrar, landet, gotland osv.. vi har firat varandras 18årsdagar, varandras studentdagar. Vi har upplevt mycket tillsammans på bara tre år.. och att vi flyttar ihop nu också, det är ofattbart!
Ofattbart och magiskt.




WHEN IT'S REAL, IT'S FOREVER



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0