städat & bakat!

Jag är så himla förkyld att jag är en riktig suris, är täppt i näsan & kan knappt andas. Jäkla pollen, gräs och allergi överhuvudtaget! Det är alldeles för jobbigt på sommaren med allergi.. nysningar hit & dit.
Igår när jag åkte till jobbet försökte jag hålla ögonen öppna när jag nös eftersom jag körde bil.. ja det slutade iallafall med att min nysning kom på hela fönstret, & inte finns det vindrutetorkare innanför ;p


Jobbat hela helgen, de tar på krafterna när man mår såhär, men upp på morgonen idag & så började jag att baka & städa upp hela lägenheten & skriva ner vad som ska inhandlas & ätas i veckan.
Idag blev det lövbiff inrullade i halloumi, spenat & tomat & ris till det.

Skulle dessutom stryka som limpan sa till mig om eftersom han "inte kan".. ja, & tvätten som han tvättat igår var fortfarande blöt trots att han torkat de i torkskåpet? Nåväl.. har ju en pojkvän som kan tvätta iaf.
Något positivt är det alltid :)



 

Tapetsering klart!! :) det här är något min sötnos kan iaf, TOPPEN! :)

 


Ja.. de börjar likna en fin lägenhet nu :) Soffan kommer inom 1-2 v.. hoppas den snabbar på sig lite!

BULLBAKNING!

 

lite missbildade men helt okej :) degen var lite kletig också så de blev to much mjöl.. vilket man ska akta sig för när man bakar. Prutt också... ska testa baka något annat nästa gång :)

KRAM!


Kommentarer
Sara

hahah okej :) vad skönt! Men det ser ju ut som att ni kommit iordning ordentligt iaf! :D

2010-06-15 @ 07:31:21
URL: http://grandan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0