Tapeter

Jag & mamma fick en lysande idé när vi låg och solade precis :)
I vardagsrummet som jag och limpan tänkt göra om på en gång, har jag tänkt att vi målar 3 av väggarna vita och den väggen den vita bokhyllan ska vara, målar vi inte utan sätter dit en tapet på en gång!!

Varför inte liksom när vi ändå är i farten? tar inte så mycket längre tid att tapetsera en vägg än att måla tre väggar, dessutom brukar man ju måla 2 gånger...
Så.. jag har tänkt kanske någon utav de här 3 tapeterna...vad sägs?








Jag har inte sett tapeterna i butiken riktigt, förutom den i mitten (orange/guld/bruna) och den tapeten älskar jag!! Får se vad älsklingen säger... jag vill helst ha nå stora blomm-tapeter... färg ska de va också!
Hmm... kanske får kika på Bauhaus också..
Nåväl, jobbar idag 16-1930 :)
Funderar på den första garderoben eller den sista... men vi får se :)

KRAM!


Kommentarer
Sara

Du får komma hit och kolla ist ;) haha!

Okej, herregud :o när hände det? hör av dig om du behöver prata eller något!!! <3

2010-06-03 @ 23:00:29
URL: http://grandan.blogg.se/
Anonym

Vart är den där blommiga tapeten ifrån? :)

2010-06-04 @ 18:23:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0