the apartment

Jag lovade bilder på hur vardagsrummet blev efter att (viktigt att poängtera) jag borrade upp den!
Och linus höll i den för han vet hur klen jag är när det kommer till möbler iaf, vikter på ett gym är inte alls samma sak, absolut inte.
Nu längtar vi efter soffan! och när den kommer ska vi köpa en ny vardagsrumslampa, ska ta in kristallkronan till matdelen igen för det är där den hör hemma tycker jag - definitivt :)
Blev inte så bra med moderna möbler & en gammal kristallkrona faktiskt..
Samtidigt ska jag tvinga linus till att vi ska köpa ett nytt vardagsrumsbord :) har fått ett vi kan ha så länge.. men jag har ett vitt liksidigt vardagsrumsbord jag vill ha, toppen!

Nåväl.. såhär blev det:







satte även upp en hylla i hallen :) men bokstäverna ska va i sovrummet.. måste köpa en ny hylla dit bara, den här hyllan var för lång & alldeles för tråkigt att kapa av den tyckte vi... men det blev ju också bra :)

Min rabarberpaj..... & vår fina matdel...

 




la la lajk it.

KRAM!


Kommentarer
Olaisophia

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-06-13 @ 08:55:49
URL: http://olaisophia.blogocial.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0