underbara väder

Vet ni!!! De som mer piggar upp mig än bara shopping är min syster som frågade om vi skulle åka till lägenheten igår, och det gjorde vi!!! :D
Ååh vad roligt det var, jag förstår dock inte hur allt fick plats i min bil.
4 sopsäckar med tonvis av kläder och en flyttkartong, min bil är inte en volvo v70 om ni undrar...



Utan en fiat brava, men den fungerar super för lilla mig! :)

Inte heller förstod vi hur alla mina kläder ska få plats, alltså jag förstår inte. Det känns som jag inte fattat någonting de här senaste dagarna eller vad säger ni?
Packade upp lite kläder igår och hängde upp och vek ihop, dock är det 4 säckar kvar eller något sånt, kanske mer? Vem vet.. skäms sandra, fy.
Ska däremot sälja av mig lte kläder på tradera nu i sommar när jag är ledig :) Då massa kläder har blivit alldeles förstora för mig, som till och med är nya!!! tusan.
Nåja, en garderob behövs fort som fan enligt mig, hur fick jag plats med allt i mitt rum kanske ni undrar? Ja.. jackor osv var inte i mitt rum utan antingen i källaren eller i en garderob i hallen. Däremot har jag framme mina kläder säsongsvis, som nu låg mina vinterkläder under sängen i flera trådkorgar, mina 30+ jeans låg i garderoben ovanför de jag använder minst + ännu mer vinterkläder där uppe också. Sommarkläderna var upphängda i garderoberna och låg i korgar i garderoben + koftor, tunikor, kavajer osv.. Bikinisar+väskor låg även de under sängen + i en låda i en av mina malmbyrålådor. Strumpor låg i min hutch, resten av underkläderna fick även de en låda i malmen, träningskläderna tar väl upp 1-2 lådor också + en till låda under sängen, hygienartiklar, smycken osv tog upp 2 lådor i malmen...

PUH! Har jag glömt något?
Ja juste, skorna ligger i en stor korg + uppe i en till garderob + ute i hallen..
Nu tror ja faktiskt att jag fick med allt, så nu ska jag skriva min tenta klar!!! :)

KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0