Vad piggar upp mig?

Ni som känner mig vet hur jag på bästa sätt muntras upp...
SHOPPING!
Japp, tröstshopping blev det.. började med massa saker till mina fötter och tår som har skavsår överallt, kan ju inte ens gå normalt eftersom jag har så många!
Sen så blev det faktiskt ett par brallor, ååh vad sköna de är!



Madde jag gick efter hur sköna de var, inte hur snygga det var..
men visst va de snygga också?! :) haha

Och sen köpte jag även det jag endast egentligen skulle handla, EN GARDINSTÅNG!



Ska ha den i köket :) vitt&guld - love it!

Nu ska jag återigen gräva ner mig i mina böcker.. känns som att jag ska hinna bli klar imorgon - vilket gör mig oerhört glad!! :)

kram till alla er trogna människor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0