yesyesyes!

Jag väger mig varje fredag ju, eftersom jag håller på att gå ner lite i vikt :)
Och idag har jag gått ner totalt 6,3 kg!!!!
Jag ska minst gå ner 1,8 kg till.. sen får vi se :)

Jag har gått ner jättemycket på magen och mina nyckelben kikar fram, men det är ju mina FOTBOLLSLÅR jag vill bli av med, det är de som börjat gå bort men de som tar tid.
Trodde det var magen som skulle ta tid? Mamma har tvärtom, hennes ben bli spaghetti & magen går bort långsamt, skulle behöva byta fettförbränningssystem med varandra ett tag..

Det här är lilla jag i 6:an när jag spelade fotboll! haha



Där är jag nog lite för spinkig, men när man börjar käka ppiller och ökar aptiten, ja då ökar man aptiten!! nu har jag strykt & tagit bort sängkläderna, hinner inte tvätta de nu eftersom jag ska iväg men.. ja, rolla av mig alfons katthår från mina kläder också kanske.
Han är så sällskapssjuk nu & följer efter mig hela tiden, ska klänga på mig, måste sova PÅ mig, jag tycker det är så synd att flytta ifrån min kära katt. ÅH så jobbigt! världens bästa katt som vi haft i 16 år i sommar.




PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0