Yummi

Jag har klivit upp ur sängen men känner mig sämre för varje minut som går,
mina ögon vill bara falla ihop & jag går runt och andas med öppen mun - mysigt värre..

Skulle egentligen träffat en vän idag, men hon kom hem från en kryssning nu på morgonen så det kändes inte så aktuellt.. men då får jag tid att vila upp mig, vilket behövs!
Jag ska iväg & handla lite jag behöver idag.. har tänkt att göra min första egna rödvinssås!
Jag älskar rödvinssås!
dock gör jag alltid bara på pulverpåse, men idag när jag är ledig ska jag bannemej testa göra en själv. synd bara att mina smaklökar är borta ;p
Till de blir det marinede entrecote & potatisgratäng... & sallad såklart :)

Mot kvälle kommer Linus pappa&hans fru.. & eftersom jag har fryst in bullarna eftersom vi inte har någon mikro (ska köpa en i helgen), så tänkte jag göra rabarberspaj med vaniljsås.
Det låter väl bra? :) tänkte göra smulpajen av kokos istället för havregryn, ni kan väl få se resultatet sedan :)

nu ska jag in i duschen & hoppas på att jag blir piggare! :)
sedan ska jag gå till "stan" & handla leggings och sedan lite ingredienser,
då får jag lite motion ist för en powerwalk som jag inte kommer orka....
KRAM!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0