1 vecka sedan..

Aj aj aj, 1 vecka sedan jag uppdaterade..
Jag tror alla som går i skolan har det katastrofalt just nu!
Det är så mycket innan "sommarlovet", min examination ska in nästa fredag,
och jag känner att jag har jätteproblem med den :/
Fick iallafall ett C på min förra examination, den kursen va supertråkig dessutom...
men kul att bli godkänd!! och jag är nöjd så länge jag blir godkänd.. ett C tyckte jag var toppen! :)

Jag har haft en toppenhelg iaf :) solat och haft det skönt..
Helgen avslutades med en mysig och trött, regnig söndag med pojkvännen.
Jättemysigt när vi somnar till "vår låt" White Lion - You're all I need..



Jag älskar honom!!! På tisdag nästa vecka får vi flytta in i lägenheten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0