10 böcker & ett anteckningsblock & en penna

Det är de artefakterna jag kommer sitta med idag.. jag är extra sömnig idag dessutom.
Men idag ska jag sitta nergrävd i böcker, för nu har jag gjort ett upplägg på min kurs,
det blir att skriva ner allting ifrån böckerna jag ska ha den här veckan, det är som sagt 10 böcker så det tar tid!!! Sen nästa vecka ska jag sitta & skriva tentan, hoppas jag blir klar tidigare så man kan börja flytta innan fredag, men de spelar iofs ingen roll eftersom jag jobbar på torsdagen...

Idag blir det också jobb, men kl 15:55 för att vara exakt, så nu blir det frullerulle, plugg, powerwalk..och sen jobb!



såhär ser det ut att vara barnvakt åt de här små töserna, såpbubblor såklart!
och kladdigt blev de, men kul =)

KRAM


Kommentarer
Mamma

Hallå byt bild, ser ju jättesträng ut när jag koncentrerar mig.....

2010-05-27 @ 20:04:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0