Bikini á la H&M

undra hur många bikinisar jag har?

Vilket fall som helst, så köper jag en ny bikini varje år, och det är bara minst en bikini,
sen om det blir fler.. ja? Det är ju inte så att man växer ur de längre ;p
Jag har prislappen kvar på någon också, köpte flera färger när det var rea på Gina Tricot förut..

Iår blev det en vit bandeau bikini från H&M iallafall..
den såg inte lika rolig ut på H&Ms hemsida, den har småsmå vita prickar på sig också.
Jättefin!



 



Men jag lär kunna räkna mina bikinisar när jag ska börja packa :)
Igår blev köpekontraktet klart och inflyttningsdatumet 1 juni är spikat på allvar nu!
Nu lämnar vi bara över allt till vår bankman.. sen börjar jag leva i en dröm!


Nu står det powerwalk på schemat,
chokladen igår stod inte på schemat ;)

KRAM



Kommentarer
HANNAH

Jag håller på nu på tradera haha :) sök på "ombloggad volangtop" så kanske du ser en rosa från asos, det är min haha

2010-05-07 @ 08:48:53
URL: http://www.hannahborg.se
Albinamal

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-11-17 @ 10:35:55
URL: http://albinamal.blogoom.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0