dags att packa snart..

Jag som nyss har fixat fint i min garderob! Så måste jag riva ner allt i flyttkartonger.. Mamma skulle bli överlycklig om jag lät alla mina kläder hänga kvar.
Oroligheten finns faktiskt där.. jag vet inte hur alla mina kläder, skor, väskor ska få plats!
Visst finns det garderober, men där ska man ha handdukar, sängkläder och allt också..

Såhär såg de ut när jag bytte ut vinterkläder till sommarkläder, KAOS.

 

Och såhär såg de ut när det NÄSTAN va klart...



Alla lådor har inte riktigt kommit in där än, men alla sommarklänningar är upphängda iaf :)
såhär såg de ut förra året med alla klänningar...


33 sommarklänningar fick jag det till har jag för mig, sjukt vad man köper kläder egentligen (?)

Dags för att läsa lite om retorik nu!
Kram så länge :)


Kommentarer
HANNAH

jag behöver också röjja.. har två garderober, en stor byrå, en klädställning och det är för mkt även om jag slänger varje månad.. det är en gåta det där. walk in closet, ja tack!

2010-05-06 @ 21:24:01
URL: http://www.hannahborg.se
matilda

sv: haha ingen fara, den kommer från boråstapeter har jag för mig :)

2010-05-06 @ 21:37:32
URL: http://annamatiildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0