Dammsugare

Jag har skrivit ner allting jag & älskling behöver när vi flyttar in, han är inte så förtjust i att vi faktiskt behöver en dammsugare, mopp, skoho o.s.v...
men det första jag gör är att dammsuga och torka golvet innan möblering, man vet inte hur duktiga de förra ägarna är på att städa rent lägenheten :)

Hursomhelst engagerade sig min sötnos i att köpa en dammsugare, vi åkte till Nynäshamn 10 på morgonen för att ta del av ett öppningserbjudande, men ni vet alla pensionärer bestämde sig att just den dagen att köpa en ny dammsugare, HUH?
Det var 3 dammsugare kvar när jag och älskling kom in, tre pensionärerna armbågar sig fram, helt galna! Så säger en gubbe "Nej, åh.. jag fick ingen dammsugare" då säger en gubbe som tagit en dammsugare "Här varsågod, du kan ta min! Jag ska ändå inte ha den"

Varför i hela friden tar man en dammsugare om man inte ska ha den? Jäkla pensionärer.
Givetvis inte alla... men de är verkligen giriga.

Jag åkte till Elgiganten iaf & tänkte köpa en dammsugare där igår, så var den kaputt slut där, men det fanns flera på en annan Elgiganten, orkade faktiskt inte ta bilen dit.. men jag la handpenning på en sån dammsugare så jag får den inom 2 v ändå, jättebra :) Flyttar ju faktiskt inte förrän om.. 2,5- 3 v?




Japp, gårdagens shopping: En dammsugare.
Herregud, vad har jag gett mig in i? haha.. välkommen till vuxenvärlden.

Kramar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0