flyttkartonger

Jag packade ihop en flyttkartong igår, sen så frågade jag mamma...
Hur många flyttlådor kommer det att krävas för mina kläder?

Det kommer inte ens få plats! Så hon kom med förslaget soppåsar, det kändes ganska bra.
Soppåsar blir superduperbra. Lite skrynkliga kläder sen, men =)

Allt är lite rörigt just nu, i rummet, i skolan & i livet till och med. Men bloggen är ju ganska ny så den ska få rycka upp sig lite :) Jag & Linus har iallafall målat vårt nyblivna köksbord, och fått antika vita (slitna) stolar till, vilket jag gillar till tusen! + en kristallkrona ovanför kommer göra vårt kök till världens finaste!
Soffan är även köpt, dock kommer den i slutet av juni så vardagsrummet kommer inte stå klart på en gång, men det blev en ljusgrå divansoffa iaf - Ka-Tjing!



Fly away with me and we'll have a wonderful life


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0