fredagsmys

Nja, det blev inte så mycket fredagsmys,
pojkvännen stack iväg och spelade pingis och jag behövde plugga :)
Måste läsa ut två böcker den här helgen! Nästan klar med ena iallafall, det är bra.

Imorgon åker vi till Nynäshamn tidigt på morgonen & ska köpa en dammsugare billigt!
Haha, känns supertöntigt.
Men måste man så måste man.
Sedan ska vi till stan, till EM Möbler & kika på soffa!
Och troligtvis Mio Möbler, Ikea osv... ÖB och såna butiker också,
behöver en skurhink tror jag med mopp.. å lite rengöring så vi kan städa lägenheten :)

Nu vill sötnosen gå in på facebook, så det ska han få göra.
Och mamma sitter och övertalar mig att köpa en electrolux dammsugare och inte än volta, who cares? bara den suger upp skiten så är jag nöjd :)

Ha en mysig kväll alla! Imorgon följer kameran med på äventyr.

KRAMAR!


Kommentarer
Marie

Vad blev det för dammsugare då? :D

2010-05-10 @ 20:17:43
URL: http://mariefast.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0